Hej igen

Eller så var det kanske inte så. Vet inte. Nu bor jag i Göteborg igen i några månader, tar körkort, firar jul, kanske jobbar lite ingen aning, och sen flyttar jag upp till Stockholm i Januari igen och pluggar genusvetenskap. Jag ser fram emot det så oerhört jävla mycket. Fan vad jag längtar.

Jag funderar på att investera i ett par creepers idag eftersom de 1, ju faktiskt är billiga för att vara riktigt skinn, och sulan kan ju omöjligt behövas sulas om eller något annat jobbigt som medföljer om man köper skor på tex dinsko, vilket jag gjort hundra gånger för ofta 2, de är enorma och eftersom jag hatar mina ben men absolut inte orkar gå i klackar är de både smickrande och bekväma. Eller, jag vet ju inte om de ä bekväma men a. Bekvämare än för stora skor med 14 cm klack, troligtvis. Dessutom är de väl brittiska så har jag tur finns det strlk 3.

Ska även köpa ett månadskort, FYFAN vad billigt det är. Här kostar ett månadskort 335 kronor om man är under 26. I stockholm kostar ett månadskort 790 (!!!!!!!) kr om man är under 20 (!!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0