there's no success like failure and failure is no success at all

Idag har jag jobbat lite på fritidset där de ringer in mig när jag behövs. 4 timmar. Jag åt mellanmål, kastade boll med en gosedjurssäl, såg på madicken, skällde på småpojkar och spelade wii. Helt okej. Så övningskörde jag med pappa, är igång på allvar. På såpass mycket allvar att jag går upp halv åtta varje morgon för att köra med pappa innan han ska till jobbet. Ikväll passar jag min skitarga lillasyster och jag hade mycket hellre varit på pingisklubben. Men pratade nyss med Ylva och vi ska quiza imorgon. Efter att jag övningskört, tränat, städat mitt rum och tagit det lugnt alltså. Känns väldigt märkligt att inte ha något att göra. Inte så att jag tröttnat på det än men liksom. Månaden efter studenten var ju som ett normalt sommarlov så det var inte så konstigt. Nu är det liksom. Ah. Märkligt.



Var ju på Kreta förra veckan, såhär såg det ut från min och Karins balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0